2015. március 26., csütörtök

Mire vagyunk büszkék tavasszal?

Nos lássuk csak:

Niki: "Első lettem a földrajz és a történelem háziversenyen, 5. a biológia háziversenyen és 4. helyen végeztem a karate versenyen. Ép testben ép lélek! :)"
Dzseni: "4. lettem a biológia háziversenyen és 6. a földrajzon és kaptam egy házi sünit, akit Áginak hívnak!"
Janka: "2. lettem a népdaléneklési versenyen, 5. a történelem háziversenyen. Ezüstérmes helyen dobogón állhattam egyéniben és csapatban is a körzeti megyei mezei futóversenyen, így én képviselhetem az iskolámat a Megyei Döntőben!Rávettem két osztálytársamat, hogy elolvassa a kedvenc könyvemet: a LUXEN sorozatot."
Petra: "Kijavítottam a kosár kettesemet 4-esre!"
Illés Dani: "Én képviselhetem a hetedik osztályosokat az Orchidea Pangea matematikaverseny döntőjében, miután megnyertem az iskolai fordulót."
Kovács Dani: "Az egyik labdarúgó tornán engem választottak a torna kapusának és a bajnokin X-eltünk a listavezetővel!"
Robi: "Profi úszó lettem és 8. lettem a földrajz háziversenyen."
Roli: "Megnyertem a népdaléneklési versenyt és csapatban dobogó legfelső fokán  álltam a körzeti megyei futóversenyen Tápiószecsőn."
Laci: "Sikerült oszlopdiagramot rajzolnom matematikaórán!"
Eszter: "Megtaláltam egy könyvet, amit egy éve kerestem!"
Regi: "Javítottam matekból!"
Dóri: "Javítottam matekból!"
Lola: "Megnéztem az Annabellt parázás nélkül."
Melinda: "Elolvastam egy könyvet órák alatt úgy, hogy nem kaptam beírást!"
Gyuri: "Megtanultam autót vezetni!"
Gergő: "35 másodperc alatt rakom ki a Rubik kockát!"
Márkó: "Nem hívtam fel magamra a figyelmet!"
Rozi: "Kevesebbet hiányoztam, mint télen." 
Tibi: " Negyedik lettem a fedett pályás Szenior OB-n 3000 méteres síkfutásban (11:33). Megtanultam kirakni - Gergő segítségével- a bűvös tetraédert."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése